fredag 29 oktober 2010

You don't get to 500 million friends without making a few enemies.

29/10 - 2010

Var och såg den här filmen igår med svenskar ifrån klassen.


Den var väldigt bra. Kommer aldrig att se Facebook på samma sätt igen. Verkligen intressant.

På planerna idag ligger Dipawali - Den Indiska ljusfestivalen, den minns säkert du va, mamma? Ska dra dit väldigt snart, håller på att göra mig iordning.
Imorgon är det Halloween, och jag ska shoppa och sedan klä ut mig till Alice i Underlandet. 
På Söndag så ska vi ha födelsedagsdrinkar för en tjejkompis som fyller år. Schemat är fullspäckat, bring it on säger jag bara!

Nu ska jag sminka mig för att se lite mindre ful ut. Uppdaterar snart med vad jag gjorde i skolan denna vecka.

Lots of love from a warmer and warmer Australia,
/Anah ♥ 

1 kommentar:

  1. Visst minns jag Dipawali. En jättefin högtid. Vi åkte alltid till Little India o kollade. Vi har kort på det. Låter som du skall ha en kul helg. Ta det lite lugnt bara! kram mamma

    SvaraRadera