tisdag 26 oktober 2010

Disappointing the parental units.

26/10 - 2010

Håhå, redan Tisdag. Bara två dagar kvar i skolan tills helg. Igår var jag och Patrick och såg Let Me In, det var en bra re-make. Bättre än den svenska, tyckte jag. Nu kommer jag väl att bli slagen gul och blå för att säga detta, men den svenska var inte bra. Specialeffekterna på den sög dessutom. Så jag var glad över att ha sett den engelska versionen.

Just det, bilder på min tatuering... *drumroll*


Katta: 'Herregud, vem har dött?'








Motivet är Södra Korset, alltså de stjärnorna som finns på Australiensiska flaggan (bland annat). De sju-sida stjärnorna står för Australiens sju stater: Queensland, Northern Territory, Western Australia, South Australia, Victoria, New South Wales & Tasmanien.

Jaha. Nu är det bara att vänta i typ två veckor så att man kan bara gå ut i solen igen. Suck. Men det var lika bra att få det gjort nu så inte jag gör det mitt i sommaren då det är 30 grader och strålande sol varenda dag. 
Vad tycker ni, mina kära läsare?

/Anah ♥ 


4 kommentarer:

  1. yeah i am skicka-ing en kommentar this damn blog in swedishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh devo big time
    but omg love uuuuuuuuuuu and from wwhat i gather ur loving us long time too !

    SvaraRadera