söndag 31 oktober 2010

DONTTRUSTME.

31/10 - 2010

Sista Oktober... Och för i övrigt... Happy Halloween!

Helgen kom och gick äckligt fort. Har sovit en massa, shoppat för mycket och festat (en kväll, skriv upp det att aldrig ge mig champagne. ALDRIG.) Hur som helst...

Bilder ifrån helgen, det gillar vi!


Me and Peri.

Så Halloween igår då. Började med sådär kul fest på Unilodge, det var lite... dött. Har de har, Gud vad rolig jag är. Nåväl, jag drog ut med tre tjejkompisar senare i alla fall, och kvällen började på Stockies (Stock Exchange) med shots och champagne. Vi drog senare mot Victory's, men jag drog hem runt midnatt för att jag var så yr av champagnen. Jag tål verkligen inte den skiten. 
Nåväl, jag var i alla fall utklädd till Alice i Underlandet, och ni kanske ser lite på bilden. Annars så kommer väl bilder att dyka upp på Facebook snart. 

Idag, Söndag gick vi till Shadow Lounge och hade födelsedagsdrinkar för Peri, dock inte med alkohol i, jag tror att vi alla inte kände för att dricka idag. Men vi hade det trevligt i alla fall med våran cheese-platter och Jenga spel:




Just det! De hade gratis chokladfontän också, hur bra är inte det? Skulle kunna stå hela dagen och bara doppa jordgubbar i choklad. Nom nom nom.


Vårat väldigt intensiva Jenga-spel. Tornet blev minst sagt rekordhögt.

Ikväll har jag slappat, tittat lite på The Big Bang Theory och lagat jättegod mat. Känner mig så duktig.


Ratatouille med potatis.

Nu väntar jag på att en viss pojke kan sms:a mig och komma hem ifrån jobbet så jag kan få lägga mig i hans luftkonditionerade rum, det slår min fläkt vilken dag som helst. Om han nu sms:ar. 

Imorgon börjar skolan igen men jag lovar att uppdatera lite av vad jag har gjort hittills och lite mer om mina kurser för detta block för de som är lite intresserade. 

From Down Under with love,
/Anah ♥ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar