lördag 16 oktober 2010

See all the innocent blood you have spilled...

16/10 - 2010

Här är min hemsida för Street Shoes, som lovat att jag skulle lägga upp. Vill också visa min Flash-hemsida, men den krånglar att öppna sig på min laptop, så den dyker upp på bloggen nästa vecka när jag är i skolan.






Nu är jag sådär lagom trött på att designa hemsidor. Fast min härliga 44-sidiga tidning väntar ju på mig. Kul.

Idag ska jag städa mitt rum i väntan på Blizzard Updater, som segar ner min dator något så fruktansvärt. Och nej, jag ska inte börja spela WoW igen, jag provade bara 10-dagars trial på US/Oceanic serverna, så jag kan få spela pyttelite med P. Det var han som började spela nyss, och då blev jag så sugen. Usch, beroendeframkallande jäkla spel.

Just det, nu har jag blivit 'shaped' också (begränsat Internet), råkade gå över min dataanvänding när jag ladda ner den nya WoW-patchen på 4,8 GB. Ooops. Fast Den ställer om sig på Måndag igen, så det är lugnt. 

Dags att städa!

/Anah ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar