fredag 15 oktober 2010

My name is Alice.

15/10 - 2010

Var och såg på den här filmen igår, den var mucho actionfylld och blodig. Men lite för mycket Matrix-känsla ibland tyckte jag.


Och vad mer har hänt? Jo, skola skola och åter skola. Med lite P på sidan om, såklart. Idag vaknade vi (alltså, jag, och väckte honom) klockan 8:30 men vi gick inte upp ur sängen förrän efter 12:30. Det är så mysigt när sådant händer. Skulle kunna stanna i sängen med honom hela dagen om det inte vore för att man måste äta (och duscha...). 

Okej, nu ska jag sluta babbla om honom, annars så sitter jag väl här i timmar. Allvarligt. Han är bara så... Nej, jag ska sluta, jag lovar. Hah.

Så förutom skolan, P och den vanliga eviga frågan ifall jag ska stanna här, åka hem eller vad fan som kommer att hända i framtiden så har jag inte gjort så värst mycket. Jag hade världens bråk med en viss kompis samma för över två veckor sedan, och han har fortfarande inte pratat med mig än. Vet inte vad sjutton jag ska göra med det, alltså. Är såklart arg på honom, men undrar om inte det är lite löjligt att sluta en hel vänskap över Facebook-chatten (ja, lol). Vad tycker ni?

Nej, ikväll skulle jag egentligen ut till Friday's med Swe-gänget, med det blir nästa vecka istället, vid blockslut. Fick klart min flash-sida och min mock-up hemsida i skolan denna veckan, ska lägga upp bilder på det imorgon så får ni se. Lägger upp lite random bilder ifrån runt omkring Brisbane istället: 


Fun at UJ's - Which by the way is closing down. R.I.P Union Jack's, you will be missed.


Tom and Taro.


SPAM SPAM SPAM SPAM! Lol.


En död fisk jag och Sabbe hittade på stranden i Byron Bay. Vår första reaktion: "Hitta en pinne! Vill peta på den!". 

Nu ska jag hitta på något, blir väl att dra ner till 4:e våningen och chillaxa tills P kommer hem från jobbet. Imorgon blir det upp relativt tidigt för att städa rummet (ser ut som fan, det ligger kläder överallt och en del är inte mina heller, haha) och sedan jobba på min sista assignment, en 44-sidig tidning. Hittills har jag gjort framsidan. Bra jobbat. 

Massa kärlek ifrån ett regnigt Brisbane,
/Anah ♥ 

1 kommentar:

  1. hitta en pinne och peta på den... så Anah! puss och kram
    /Louise

    SvaraRadera