fredag 22 oktober 2010

Hihihi ooops.

22/10 - 2010

Hoho. Helt hektisk vecka i skolan, men nu är äntligen det blocket över. Och helgen har redan börjat.
Men innan det, här har ni några härliga smakprov på mina skolarbeten. Flash-webbsida för bilförsäkringar i Website Design II:








44-sida tidning vi fick göra i Computer Graphics II







Nog med att göda mitt ego, nu ligger det blocket bakom mig och det är en härlig, assignment-fri helg! 

Det kunde inte börjat bättre: Fick klart mina skoluppgifter tidigt och gick hemåt. Kände mig inte sådär jätteuppåt, mest trött och sliten av allt skoljobb. Plus att vi blev varnade om ett jättestort projekt nästa block, uhuhu. Hur som helst så knackades det på min dörr, jag öppnade och såg P utanför med en present - Ett 4-pack med True Blood (drickan, alltså). Blev hur glad som helst, som ett litet barn på julafton. Tänkte ta lite kort med dem sen så får ni se hur underbara och vackra de är. Mmmm, nörden i mig vaknar till liv.

Sedan gick vi ut och träffade Sabbe på the Victory's, typ min favoritbar. Hoppas att vi kan gå dit oftare nu när Union Jack's har stängt, de har ungefär lika billiga drinkar, speciellt på Torsdagar (3$-5$ styck, ca 20-30 kr). Hade på mig en fin klänning som jag egentligen hade tänkt att spara till Friday's, men äsch. 

Idag vaknade vi runt 10-tiden, och jag gick upp och lagade pannkakor. Har varit en väldigt onyttig dag för mig, hade nämligen Hungry Jack's till lunch. Men men, från klockan 12 till ungefär 15-tiden pågick det hemliga aktiviteter som inte kommer att avslöjas förrän Söndag. Var säker på att titta in på bloggen då för att få reda på vad. Mycket spännande, mhhmm. (Och nej, jag är inte gravid. Ta det lugnt). 

Nu är jag lite seg, men det är snart dags att dra ut igen. Ska nog till Friday's idag, vi får se hur det blir. Har inte så värst mycket pengar att slösa ifall jag ska köpa Halloween-utklädnad snart, om jag och P någonsin orkar göra det. Lathet verkar vara någonting vi har gemensamt. 
Hursomhelst så har jag fortfarande äckligt vin kvar från Byron Bay. Lovade mig själv att den ska drickas denna helgen, annars så slänger jag det.

Uppdaterar snart med fina bilder på mina True Blood-flaskor, och självklart på vad jag gjorde idag. Nu blir ni allt bra nyfikna?

/Anah ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar