måndag 5 juli 2010

.

5/7 - 2010

Dagens höjdpunkt: 20-25 grader och sol, vandring längs Botaniska.
Dagens tråk: Måste upp sjukt tidigt imorgon.

Isch, jag har inte tid att sitta och skriva. Ni får nöja er med lite bilder och vetenskapen att igår så åkte jag färja för första gången här i Brisbane.




Jag och Matt i vinden.






Och så idag så gjorde jag en av mina två uppgifter jag skulle göra under lovet, nämligen denna;



Inskickad och klar. Superskönt.


Så anledningen att jag stressar lite är att jag ska åka härifrån klockan åtta imorgon bitti för att åka till Matt där jag ska stanna i två nätter. Det kommer säkert att bli jättekul, men just nu känner jag mig bara stressad och opepp på att packa ner mina kläder. Jaja. Det blir första gången jag faktiskt åker utanför Brisbane (nja, Dreamworld kanske räknas också), och jag hoppas att jag inte blir uppäten av jättespindlar eller Gud vet vad.

Jag vet inte. Jag antar att jag bara är hungrig och trött, vilket gör mig lite grinig. Nu ska jag försöka sätta på lite piggare musik (inte Kent alltså), packa ner kläder och sedan göra mat. Mina sista vårrullar nu, buhu. 

Vi hörs på Torsdag, då jag kommer hem. Om jag inte dör av en galen rabies-känguru, det vill säga.

/Anah ♥ 

1 kommentar:

  1. Du får ha det så bäst där! Hoppas det blir en trevlig resa, sötast. Akta dig för farliga saker där xD Ha det awesome <3

    SvaraRadera