tisdag 25 maj 2010

I'm headed for a land that's far away...

25/5 - 2010

Dagens låt: Big Rock Candy Mountain - Harry McClintock
Dagens överdos: Koffein. Ugh.

Usch. Jag har fortfarande 400 ord kvar på min uppsats och ingen motivation överhuvudtaget. Varför ska just den vara så svår att skriva? Bajs.

I alla fall, så var helgen rolig. På Lördagen var jag och köpte kläder, och inhandlade en klänning, otroligt nog. Sedan var det gratis mat nere på fjärde våningen, Noodle Box. Senare på kvällen kollade jag på Bond en stund, sedan så tvingade jag Dean, Tom och några andra att titta på 'The Notebook'. De var måttligt roade, men nu slipper de höra mig tjata om det i alla fall xD
På Söndag var det Lasertag på Timezone, som ligger jättenära min skola. Det var två timmar av lasertag, bowling och (nästan) obegränsat med arkadspel. Lasertag var inte mitt spel direkt, men jag måste säga att jag är bra på racerspel. Jag lyckades till och med slå Dean ett par gånger, och han slog mig på Dance Dance Revolution xD Det var illa!

Skolan har varit hektisk de senaste dagarna. Jag har fortfarande min uppsats kvar och framsidan till min portfolio, men jag har i alla fall blivit klar med mitt CD-omslag som blev såhär;


Det blev ett "Less is more" stuk över det hela. Nåja. Det blir nog bra.
Sedan så gjorde jag min layout till kokboken;


Baksida/Framsida


Ett av uppslagen, huvudrätterna. 


Jao, jag har egentligen jättemycket att göra och jag var väldigt överdoserad på koffein förut. Och nu är jag lockad att gå ner och vara social. Men, jag hinner nog skriva klart i alla fall. Så en liten stund kan inte skada. Måste ta mig ordentliga byxor då, haha ;) Längtar tills på Torsdag då allt är inlämnat och klart, och jag kan slappa av. Har redan bestämt att jag ska laga mat med Dean och sedan ha Pirates of the Carribbean-marathon med Matt. Sedan så går Eurovision Song Contest nu i helgen med, till och med härnere. AWESOME.

/Anah ♥ 

1 kommentar:

  1. Woah O_O Din kokbok blev ju über-professionell! Sjukt snygg blev den! Tycker om den enkla men snygga designen på omslagen också ^^ Haha, du lyckades slå Dean i manlighet på arkaden xD Vann i bilspel och förlorade i dans!

    Hoppas du hinner klart med den där attans uppsatsen ikväll <3

    Puss o kram <3

    SvaraRadera