fredag 28 maj 2010

För vi dansar och du har så mjuka läppar

28/5 - 2010

Dagens låt: Kom igen Lena! - Håkan Hellström
Dagens väder: 18 grader, mulet och eventuellt regn. Inte så värst kul.

Så var det äntligen Fredag.
Jag lämnade in alla mina assignments med god marginal, och såg just att jag fick en 5:a på allt i 'Design and Culture', och fick toppbetyg i kursen. Så vitt skolarbetet går, kunde jag inte varit gladare.

I Onsdags var jag uppe länge och fick pratat med Vickan, mamma, pappa och resten av släkten hemma i Sverige. Lilla Vickan tog studenten, helt sjukt. Kändes som igår jag sprang ut skrikandes med studentmössan i högsta hugg. Jag hoppas du hade det jätteroligt ♥
Så tog Robin studenten dagen efter, på Torsdag också. Min lilla finne blir stor ;) Hahaha. Känns lite sorgligt att jag inte kunde vara där och fira med er båda, men vi får ta igen det när jag fyller 20, mkay?

Igår så lagade jag och Dean lasagne. Det tog evigheter, mest för att vi inte kunde hitta vad i behövde i affärerna xD Men när vi äntligen gjorde det så blev det helt okej. Så åt vi mat och kollade på två filmer; Whiteout och Band Slam (som var bättre än vad jag trodde). Vi gjorde också goda smoothies som vi drack sedan.

Idag har jag städat, och lite senare så ska jag ha 'Pirates of the Caribbean' marathon med Matt, och eventuellt dricka rom. Får väl se hur länge vi orkar sitta still och se på film, haha.

Nu så ska jag betala min hyra, och sedan tvätta mina lakan. Jag uppdaterar väl på Söndag, som vanligt.

/Anah ♥

1 kommentar:

  1. Oh-lala på dina fina betyg. Grattis! :D <3 Och jo, vi får ta igen det sen när söta du kommer hem. Ha det bäst ikväll! Hoppas du väcker pirat-andan i dig med romen ♥

    SvaraRadera