måndag 10 maj 2010

Heartbeats

10/5 - 2010

Dagens band: Kent
Dagens årsdag: Två år sedan jag och Robin blev officiellt ihop! ♥

Hade egentligen tänkt att uppdatera igår, men jag orkade inte sitta vid datorn (eller mitt rum för den delen) en minut till igår. Försökte skriva min uppsats, men det gick ju inte sådär jättebra. Däremot gick jag och la mig alldeles för sent IGEN, tack vare alla filmer jag kopierade från Toms hårddisk igår. Plus att vi kollade genom hela första säsongen av Robot Chicken. xD

Hur som helst så bjöd inte helgen på några större överraskningar, jag skippade filmkvällen i Torsdags för att spela Wii med Dean och Matt, och för att tjöta och dricka rom och cola. Det var mysigt, som vanligt.
På Fredag vaknade jag och tyckte att det var sjukt ljust i mitt rum, så jag kollade på klockan och såg att den var nästan två på eftermiddagen. Jag facepalmade, svor och flög upp för att städa, tvätta och handla innan vi skulle ha Saw-marathon. Bara det att när jag kom ner så visade det sig att det skulle inte bli något. Så det blev en till seg kväll framför TV:n och lite biljardspel senare på kvällen.

Nu är jag tillbaka i skolan på Måndagar igen, klockan åtta på morgonen börjar jag. Wooho.
Jag fick i alla fall inlämnat två uppgifter idag, en kort uppsats om nyhetsbrev och min poster. Så jag slutade ganska tidigt, vilket ledde till att jag köpte en dubbel cheeseburgare med extra stor cola och pommes. Hm. Kanske inte den bästa maten, men det var så längesedan jag åt Mc Donald's ändå.

Jag somnade nästan till Scary Movie lite senare, bara för att väckas av telefonen som ringde och sa att jag hade fått ett paket! Jag rusade ner för att hämta det, och fick detta;


Hon i receptionen var nog minst lika nyfiken som jag xD



Iiiiih! Ett dussin röda rosor, ett kort och en flaska champagne! ♥ 



Jag har nog världens bästa pojkvän.



Ååååhåhå jag blev så glad :D ♥ TACK SÖTASTE ROBIN!!

Nu är jag så himla trött, funderar på om jag ska sätta på ett True Blood-avsnitt och lägga mig ner en stund innan jag pratar med Robin. 

/Anah ♥ 

4 kommentarer:

  1. Och jag har världens underbaraste flickvän :D <3 Grattis till oss båda igen ^^.

    Älskar dig mest av allt ♥

    SvaraRadera
  2. AAAAAW. vad gulligt av dig robin! vem har sagt att distansförhållanden aldrig håller?

    Grattis till er :D

    SvaraRadera
  3. Tihi, tack Sara :D Det går ju bra för dig själv hemma i Sverige också har jag hört ;) Gud vad roligt :D

    SvaraRadera