onsdag 17 februari 2010

Suck.

17/02 - 2010

Upptäckte att min kylskåp var sönder imorse, kan gissa att gårdagens åskväder ligger bakom dådet. Maintenance kom och tittade på den och sa; Jahaja,  vi får beställa ett nytt. Det tar nog ett par dagar.

Så när man äntligen har fått ordning på paketet ifrån DHL så går en annan sak käpprakt åt helvete? Bah!
Jag fick flytta osten, smöret, juicen och yoghurten fort som attan ner till våning 4, där alla har ett delat kök. Hoppas de fixar kylen snarast, ljummet vatten är inte gott (går typ inte att få till det riktigt kallt ur min kran).

Annars så är jag jättetrött, men har haft en kul dag i skolan idag. Bara rita hela dagen, perspektiv och skuggor. När kursen är slut om 5 veckor ska vi ha gjort tre stycken "assignments", aka arbeten, plus saker vi ska göra i Professional Practice I också. Jag kommer att skriva lite mer om dem senare, men det verkar skitkul ändå. Spelar ingen roll att jag inte kan rita, det är kul ändå xD

Nej, jag funderar på att gå och lägga mig snart. Jag har blivit som ett barn igen eller något, jag blir trött vid åtta-nio tiden, sedan vaknar jag självmant tidigt på morgonen. Inte för att det är fel heller.

Medan jag gör det, kan ni lyssna på denna awesome låten från Thermostatic: http://www.youtube.com/watch?v=aN_tTzUfBXk&feature=related


I command you.

/Anah

2 kommentarer:

  1. Det är bättre att bara ha öl i kylskåpet.Den kan man ju även dricka ljummen.

    Pappa o Lennart , jobbarkompisen i Umeå

    SvaraRadera
  2. Segt att kylskåpet pajade.. Verkar ganska oseriöst i Unilodge, fast det är galet fint ^^

    Och vem har sagt att du inte kan rita? :O

    SvaraRadera