fredag 19 februari 2010

Ledig dag.

19/02 - 2010

Ledig dag idag, började med ett visst paket från DHL kom till mig, yeeeees! :D Första natten på mer än en vecka jag får sova med ett skönt täcke.
Efter det så städade jag hela lägenheten, det behövdes. Imorgon ska jag göra klart det sista med att dammsuga också.
Annars stack jag iväg och handlade, som tar evigheter. Inte för att det är långt att gå, nej nej, jag hittar inte i matbutikerna -.- Så fort jag går in glömmer jag vad jag skulle handla, och så glömmer jag också att ta en bärkorg, så jag måste gå tillbaka till entrén. Sedan går jag runt, runt, runt och tänker "vart FAN är...?". Plus att jag är inte van vid att tänka dollar-vis, så jag tar bara det billigaste, men det är ju bra.
Så nu har jag kaffe och te, som jag kan dricka ur mina nykommna muggar :) Är skittrött nu, så jag stannar hemma idag och äter nudlar och dricker kaffe. Men imorgon så ska jag faktiskt försöka gå ut och äta ordentlig mat, och fixa SIM-kort till mobilen också, det behövs.


Min säng, äntligen med täcke. Åååh! ♥
Notera svenska flaggan jag fick av Sara, Bex, Michaela och My ^^ Den ska jag hänga upp, har köpt krokar som inte skadar väggarna, ska trixa med det sedan.




Min dator på mitt skrivbord :o




Mitt "kök".
Ingen spis. Men en toaster, vattenkokare, micro och en icke-fungerande kyl, haha.
Nåväl. Jag får nog en ny snart.

Nej, dags för nudlar och titta på South Park medan ni i Sverige vaknar.

/Anah

4 kommentarer:

  1. AAAAAAAW verkar ju awesome!fan va avundsjuk jag är på dig. här snöare det bara, fast det var plusgrader igår tror jag! !!!! helt crazy jag hatar snö. <3

    SvaraRadera
  2. Waaah, det slutar ju aldrig snöa i Sverige ju xD Här har det varit mulet och blåsigt i några dagar, men det är fortfarande runt 28 grader varje dag, så jag klagar inte :D Hihohehöha

    SvaraRadera
  3. NAJS. Hallå jag vill se utsikten från din lägenhet :o! Fixa bild oki?! :D

    SvaraRadera
  4. Trevligt att lådan äntligen kom! :D Din lägenhet ser jättemysig ut. Haha, det där med affären låter ungefär som jag xD Glömmer ALLTID att ta korg när jag går in och ska handla nåt xD Och.. Det snöar üüüüüüüber-mycket här! :O Ha det bäst så länge, söt ♥

    SvaraRadera