söndag 21 februari 2010

Mellow Yellow.

21/02 - 2010

Söndagar är chill.

Lyckades sova till nästan tio idag, nytt rekord. Bra tycker jag, det kändes för konstigt att vakna självmant 7-8 på morgonen...
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag satte upp min awesome flagga på väggen, så nu diggar jag min lilla lägenhet hårt.

Jag var också och handlade tvättmedel, nål och tråd. Det behövdes till mina byxor, annars skulle hela Australien sett min rumpa snart :o Insåg när jag satt och sydde på mina byxor att det var ändå bra att jag tragglade mig genom syslöjden hela högstadiet. Visst, jag syr inte perfekt, men laga hål kan jag i alla fall! :)

Nåja. Det ska bli skönt att gå till skolan imorgon och få något gjort.
Här kommer lite random bilder.

/Anah



Utsikten från mitt rum. Under träden så gömmer sig botaniska trädgården.


Svenska flaggan på mitt rum. Jag gillar'et!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar