tisdag 18 januari 2011

Wanna be on top?

18/1 - 2011

Vet att jag tjatar om tiden, men nu börjar den verkligen rinna ifrån mig. Typ en månad kvar tills jag åker hem. Usch.

Men nu har äntligen allting återgått till det normala i Brisbane. Gatorna luktar illa, men allting är öppet och funkar. Citycat (färjorna) kommer dock inte öppna förrän ett år pga alla skador.

Vi har kommit tillbaka till skolan och det är fullt ös som vanligt. Vi har 4 veckor kvar av skolan (HJÄLP!) och massvis att göra. Vi har också 4 kurser att klara, två av dem är jobbiga. Dessutom har ju jag och Sabrina vårat jobb på RSL att göra, men det är jättekul. Längtar att få gå in till kontoret imorgon och jobba.

På Torsdag ska jag och Patrick gå på komedi klubb för att jag vann gratis biljetter till något random. Sedan på Fredag är det jobb hela dagen och sedan fest på Genesis.

Annars har det inte hänt så mycket. Vi har varit smått fast på Upper Mount Gravatt, inte kunnat göra något speciellt, bussarna har inte gått (men nu är de gratis denna veckan - yay!), så vi har varit lite rastlösa och uttråkade.

Hur som helst har det varit ganska fint väder ute ändå. Så jag har kollat på när grannarna spelade fotboll, fått i mig lite sol och varit på bio med Patrick. Vi såg 'The Dilemma' och den var rätt bra.

Skulle ju egentligen uppdatera bilder ifrån mitt jullov men det hamnade lite på efterkälken med skolan som började och sedan översvämningarna (väldigt spännande!), men jag lovar att göra det. Snart. Eh. Förvänta er en bildbomb snart. Snaaart!

Nu ska jag titta mer på Top Model (har sträck-kollat på typ 7 avsnitt idag och igår) och sedan krypa ner i säng, tidigt och bra.

/Anah ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar