fredag 26 februari 2010

Who says?

Är trött, förbannad och ledsen och fattar mig kort i en fin punktlista:

  • Idag har jag lärt mig hur jag lånar böcker. Ja, det var ungefär lika kul som det låter.
  • Mitt Internet går inte fort.
  • Skittles är gott och John Mayer har en bra låt (John Mayer – Who Says) <- Spotify länk 
  • Spotify har börjat klaga på mig att jag inte är i Sverige längre (no shit dumbfuck). Spelar egentligen ingen roll eftersom det tar 10 minuter att ladda en ny låt (tacka Gud för mina spellistor).
  • Jag vet fortfarande inte vart jag stoppar i tvättmedlet i de där bänga maskinerna de har i tvättrummet.
  • Jag saknar allt och alla i Sverige just nu.


    Dags att göra kaffe och spela lite spel för att pigga upp mig.
    Egentligen skulle jag vilja se på Knappnytt, men det är omöjligt. (Börjar nästan gråta igen)

    /Anah ♥

3 kommentarer:

  1. Naw =( <3 Låter inte som att du har så kul just nu, men allt löser sig på ett eller annat sätt!
    Btw, Australien borde fixa riktigt Internet! Det de har där nu är ju typ.. låtsas eller nåt =( Älskar dig ♥

    SvaraRadera