söndag 14 februari 2010

Trött. Varm. Sandig.

14/02 - 2010

Jag lyckades komma fram till stranden ändå. Tog ca 20 minuter att gå, så när jag var framme kändes det helt underbart att kasta sig i det ljumna vattnet. Synd bara att när jag gick hem sedan så blev jag minst lika svettig igen xD Suck. Jag producerar typ 8 liter svett varje dag nu.
En strand mitt i city i all ära, men när jag kom hem hade jag sand överallt på kroppen, kläderna, håret... Gah!

Annars har jag hittat skolan idag, och då råkade jag stöta på köpcentret som en på Unilodge försökte förklara för mig vad det låg någonstans. Behövde ändå handla, så jag köpte lite mat (jag letade efter Froot Loops, men det var svindyrt... Så jag köpte Kellog's budgetpack istället... Och nutella) och två stycken färgade, enkla linnen, eftersom mina svarta kläder passar sig inte här. Alls. xD

Jag har inte sovit middag idag heller, så jag är pisstrött. De första dagarna sov jag ca 14-15, då är klockan sent på natten i Sverige, så sov jag ca 4-5 timmar (alltså min nattsömn), sedan sov jag på natten också, och vaknar självmant runt 7-8 på morgonen här (11 på kvällen i Sverige). Helt sjuk dygnsrytm -.-'

Aja, laddar upp lite bilder ni kan titta på som jag tog idag.



Street Beach.










Brisbane city.











Unilodge. 
Thar I live!

4 kommentarer:

  1. Alltså jag är så himla avundsjuk xD Det ser jättefint ut :D Jag hade typ kunnat döda någon för att få bada haha.

    SvaraRadera
  2. va roligt det verkar va där !!
    Har du vart där någon annan gång ??

    SvaraRadera
  3. Hade också kunnat döda just nu, bara för att få ligga på stranden och steka xD Palmer i stan ser epix ut btw :D

    SvaraRadera
  4. Haha, desperate svenskar ;D Bara några månader kvar tills sommaren ju ^^

    SvaraRadera