fredag 1 oktober 2010

Paper Planes

1/10 - 2010

Dagens tv-serie: How I Met Your Mother
Dagens citat: "The only thing we have to fear is fear itself... And spiders."

Så. Oktober har kommit. Trodde aldrig att den här dagen faktiskt skulle hända, men men... Nåja.

Veckan har varit hektisk. Skola till fem varje dag. Nya blocket är sådär. Har inte sådär jätteroliga assignments direkt, men man måste väl bita ihop och ta det som det kommer.

Här kommer en bildbomd från Byron Bay... som lovat;


Chill i hängmattan.



Drinking games.


Jag och Sabbe.


Jag med min goda BBQ mat... Kolla lyckliga minen!


Jag och Malin.


Malin, Sabbe och jag.


Lite sådär baksmälla på stranden.






Jag, Katarina, Charlotte och Malin.




Hopp och skutt!


Vackra Byron Bay.




Sådär, där har ni som även inte har orkat kolla på Facebook. 

Igår hade jag för första gången på jävligt länge - en alkoholfri Torsdagkväll. Eftersom alla på Unilodge är i Noosa på Spring break och festar (de kom hem idag, tror jag), så tog jag det lugnt i sängen med chips och Legend of the Seeker, säsong 2. Gud vad bra den serien här.
Som tur var är inte ALLA på Unilodge bortresta, det hade varit jättetråkigt. Min pojke (jag tänker kalla honom för det tills en obestämd tid) stannade kvar hemma i alla fall pga jobb. I hemlighet tyckte jag det var bra, för att annars hade jag haft det så himla tråkigt, haha. Lite själviskt, I know, men har man inte mycket tid kvar tillsammans vill man göra det bästa av tiden man har.

Nej, nu ska jag sluta att tänka i dessa banor. Det är faktiskt Fredagkväll, mitt rum är skinande rent och jag har en god middag väntande i kylen. Nu ska jag hoppa i duschen och sedan äta, så får vi ser om jag kaaaanske sticker ut till Friday's sedan. Det beror på. Hmm. 

From Down Under with love,
/Anah ♥ 

5 kommentarer:

  1. The BBQ one looks like you caught yourself doing a duckface and was like OH SHI- and then mangled it. xD

    SvaraRadera
  2. More like; OH SHI- I have food in my mouth, quickly, POSE!

    SvaraRadera
  3. HAHA! Yeah and you were like: SHIT! Do I do The Gun or Peace Sign?! FUCK!

    SvaraRadera