lördag 13 februari 2010

Äntligen internet fixat på rummet!

Lördag 13/2 - 2010


3:e dagen i Brisbane och jag har äntligen fått pli på mitt internet på rummet.
Australien har världens sämsta internet typ, har betalat ca 350 kr (49 $AUD) för 1mb/s... xD HAXX!



Men men, under dessa dagar har jag mest sovit pga av världens jetlag, helt sjukt vad allting har upp-och-ner. Brisbane är nio timmar framåt förresten...  Så tänk på det när ni vill kontakta mig xD Jag lever i framtiden!
Imorgon har jag inget speciellt att göra, och allting är stängt på Söndagar, så jag tror att jag ska ta lite kort på lägenheten och stan, kanske ta en promenad ner till botaniska trädgården och ta några kort där med. Om jag hinner och orkar vill jag gå ner till stranden också... Aja, vi får se.


Det är i alla fall sjukt varmt här, 28 grader celcius och strålande sol. Jag smälter bort lite varje dag.


/Anah

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha värmeeeeee aaaaaaaaah. Jag fryser ihjäl lite varje dag. Yay.

    SvaraRadera
  2. va varmt det är i australien!!
    Jag skulle vilja bada :D

    SvaraRadera